Panama Kanalı mərkəzi Amerikanın ən cənub ölkəsi olan Panama torpaqlarında yerləşir və Atlantik Okeanı ilə Sakit Okeanı bir-birinə bağlayan kanaldır.
İnşaatı ABŞ tərəfindən aparılmış və tamamlanmışdır. Kanal 1914də xidmətə açılmışdır. 77 kilometr uzunluğundakı kanalın çəklişində inşaatçılar və fəhlələr qızdırma və sarı qızdırma kimi xəstəliklərdən böyük torpaq sürüşmələrinə qədər hər cür çətinliklə qarşılaşılmışlar və təxminən 27.500 qədər çalışan insanlar həlak olmuşdur. Bu kanal Cənub Amerika və Şimal Amerikanı bir-birindən ayırar.
Bu gün New Yorkdan San Franciscoya gedən bir gəminin Panama kanalını istifadə edərək 9.500 km yol gedir.Əgər bu kanal olmasaydı gəmilər Horn Burnundan keçməklə əlavə 22.500 km yola getməli olacaqdılar.
Açılışından 2002-ci ilə qədər təxminən 800.000 gəminin bu keçiddən keçdiyi təxmin edilir. Panama Kanalından hər il 14.000dən çox gəmi keçmir və daşınan yükün miqdarı isə 203 milyon tonu qədərdir.
Kanaldan keçmək təxminən 9 saat vaxt aparır.
Panama kanalı dünyanın mühəndislik möcüzəsidir və ən bahalı kanaldır. Kanal, bölgənin iqtisadi inkişafına səbəb olmuşdur. Panama kanalı ilə Panama xalqının rifah səviyyəsi yüksəlmişdir.
Panama Kanalı dəniz səviyyəsindən 28 metr yuxarıdadır. Mayelərin tarazlığı qanunundan faydalanılaraq gəmilər kanal içində yavaş yavaş yüksəldilər və eyni metodla digər tərəfə doğru endirilər.
Bir əsrə yaxındır demək olar ki, bütün yük gəmiləri Panama Kanalına uyğun hazırlanıb. Buna baxmayaraq, son bir neçə onillikdə post-Panamaks kimi tanınan daha nəhəng gəmilər Cənubi Amerikanın ətrafında dörvə vurmaq məcburiyyətində qalmışdı. İnşası 2014-cü ildə bitəcək yeni 80 kilometrlik kanal belə gəmilərin bəzilərinə keçid imkanı tanıyacaq, ancaq Yorge Luiz Kihano da deyir ki, buradan ən nəhəng bərə keçə bilməyəcək: “Biz gəmilərin optimal həcminə baxırıq. Hansı gəmilər kanalara yatırılan investisiyanın qarşılığını verəcək, onları dəyərləndiririk”.
Bir əsrə yaxındır demək olar ki, bütün yük gəmiləri Panama Kanalına uyğun hazırlanıb. Buna baxmayaraq, son bir neçə onillikdə post-Panamaks kimi tanınan daha nəhəng gəmilər Cənubi Amerikanın ətrafında dörvə vurmaq məcburiyyətində qalmışdı. İnşası 2014-cü ildə bitəcək yeni 80 kilometrlik kanal belə gəmilərin bəzilərinə keçid imkanı tanıyacaq, ancaq Yorge Luiz Kihano da deyir ki, buradan ən nəhəng bərə keçə bilməyəcək: “Biz gəmilərin optimal həcminə baxırıq. Hansı gəmilər kanalara yatırılan investisiyanın qarşılığını verəcək, onları dəyərləndiririk”.
Yorum Gönder